Tuesday 11 June 2013

ANDAI MASA BOLEH DIUNDURKAN SEMULA....WAHHH..MESTI SEMUA ORANG NAK

ASSALAMUALAIKUM......WBT Andai masa boleh diundurkan semula k..tajuk pon dah lain mcam kan?hmmm...ini hanya sekadar menulis untuk memotivasikan diri sendiri jerrr.... Kita terkadang tak bersyukur dengan apa yang terjadi sepanjang perjalanan hidup kita kan? HAAA..toksah dok menipu la kan..Allah tahu apa yg terbuku dihati kecil kita ni...Sama la aku pun..hahaha..Astaghfirullahhalazimmm....hmmm..Kita sebagai insan hina yang sealu melalkukan dosa tak kira sedar mahupun tak... Aku nak sangat masa ni diundurkan semula....''Andai dapat ku undurkan putaran dunia''...cewahhh...lagu tu pulak kuar..tp tu lagu cinta..... takmau2...banyak dan terlalu aku melakukan kesilapan dalam hidup aku dulu..menyesal sgt2...Tapi apa yang ingin aku kata kan...ALHAMDULILLAH jugak sebab banyak jugak perkara yang menggembirakan dalam hidup aku dulu........tak kisahlah kisah kehidupan di rumah,belajar,kerja,jalan-jalan..... APA YANG INGIN DILAKUKAN KALU MASA DAPAT DIUNDURKAN SEMULA??JENG...JENG..JENG... ALAAA...mestila aku akan perbetulkan semuanya dulu kn...usah keluh kesah sayangku Murni...malas la nk fikirkan lagi...aku dah cuba tapi still syaitan datangkan perkara yang aku tak suka untuk ingat..syaitan jahat......... Bagaimana aku,kehidupan aku selepas ini....??? Haaa..yang tu la aku kena fikirkan..menjadi lebih baik dari hari semalam ok...hahahhah...takmau aku kenang kembali segala msa silam aku..... Tapi apa yang patut kita tahu kan,ALLAH dah aturkan segala perjalanan hidup kita tau...dri kita dilahirkan sampailaa sekarang dan sampaila kita mati nanti..haaaa..kena ingat mati tau..Kita hidup ni nak mencari redha ALLAH...buatlah baik hanya kerana ALLAH...DIA adalah segala2nya bagi kita sebagai hamba kerdil...

No comments:

Post a Comment