Saturday 3 November 2012

ALHAMDULILLAH....AKU RASA CAM BERTUAH LAK..HIHIHI

Assalamualaikum wbt..... wahhhh...tajukkk..hmm..aku memamg rsa yg aku amat bertuah n brrsyukur sekarang nii..tahu knapa?msti la tk tahu kn... kita kena selalu rasa bersyukur n jangan bandingkan kehidupan kita dngan orang lebih dri kita..kita kena bandingkan dri kita dengan orang yg kurang dari kita...sekurang2nya kita ckup nikmat yg ALLAH TAALA bg...2psang mata,telinga,hidung,tangan,kaki n tbuh bdan yg sihat tau....ALHAMDULILLAH...syukur sgt2.... Kehidupan kita mgkin brbeza2..jd gunakan sgala nkmat yg ALLAH TAALA bg tu sebaik2nya...(ingatan utk dri sndri jgak..hihi) Aku ni mcm jgak pmpuan lain yg ska bndingkan dri aku dgn org lain..ya..aku tau mmg tak boleh cmtu kn..mcm aku bgtau kt atas tu laaa..biasalah kita manusia biasa kn..haaa..aku tau rmai jgak yg prngai cm aku ni...hmmm..especially gadis2,wanita2 cm aku ni..kn?kn?kn? haaa..aku ni ska tgok org lawa2.. kiut miut..mulalah nk tau pa yg dia pkai tu la..ni la kn...biasala tuu...selepas aku motivate dri aku sndri baru aku sdar yg aku jga ada pa yg org lain ada..alhamdulillah..seperti yg kita tau..ALLAH TAALA jadikan semua wanita cantik2 belaka...so,buat pa kita nk ubah sana sini kn..jga kesihatan diri n tubuh badan,tingkahlaku....ALLAH TAK PANDANG PADA RUPA,TAPI PADA HATI.....(kata untuk dri sendri selalu..) Hari2 kita tengok muka n tubuh kita depan cermin,so,berdoa lah yg baik2 untuk kita k...time amik wudhu pon sama...hmmm...setiap anggota yg kita cuci tu doa laaa...doa selalu tau...ALLAH suka hambaNYA mnta kt DIA...INSYAALLAH akan trmakbul...aku tau la sbb bnyak doa aku trmakbul..ALHAMDULILLAH...satu g aku nk pesan,kita ni kena yakin pa jua perkara baik yg kita buat...hehehehe..ALLAH tahu niat kita tau...

No comments:

Post a Comment